חוגגים פסח עם NOMA
אומנם היא קציצה קטנה, אך היא מסמלת הרבה ותרבות שלמה עומדת מאחוריה. לכבוד חג הפסח, הכירו את הגפילטע של NOMA.
את המותג הקימה נועם לוינסון, 32, מעצבת טקסטיל במקצועה, מתגוררת ועובדת בסטודיו ברמת גן. בארבעת השנים האחרונות פיתחה נועם תחת המותג NOMA ליין מוצרי טקסטיל בצורת גפילטע פיש – החל מכריות, דרך מחזיקי מפתחות, תכשיטים ומוצרים לתינוקות – הכל בצורת קציצת הדג האפורה המעוטרת בחתיכת הגזר מלמעלה.
שם המותג נומה הינו למעשה הכינוי של נועם מהילדות ומבחינתה מסמל את הגלגל המניע את היצירה שלה – נוסטלגיית הילדות הישראלית בקרב משפחתה שבאה לידי ביטוי בתיקים, בתכשיטים, בצבעוניות של ילדותה בשנות ה-80 וה-90 והילדות בכלל.
"המשפט שעל פיו אני פועלת ויוצרת, והוא גם זה שמקבל את פני הגולשים באתר שלי הוא: Design That Put A Smile On Your Face", משתפת נועם. "אם גרמתי למי שרואה את העיצובים שלי לחיוך, אפילו קטן, אפילו פנימי שמגלגל רגשות של נוסטלגיה אצלו/ה בבטן – אז עשיתי את העבודה שלי :)".
"אני פונה לאנשים שאוהבים צבעים ויש להם הומור. הרבה פעמים, מטבע הדברים, ילדים מאוד נמשכים למוצרים שלי, וזה מבורך! אך יחד עם זאת, אני פונה גם לכל מי ששומר לעצמו מקום לילד/ה הקטן/ה שבו".
טיפ לעיצוב הבית?
"צבע צבע צבע. לבחור פלטה של צבעים – למצוא תמונות באותו עולם צבעוני ולפוצץ קיר בבית בכל הפלטה הזאת!".